Laat nog snel uw gegevens achter

Wilt u graag uw doelpubliek efficiënter aanspreken en wenst u meer informatie? Of heeft u een vraag waarop u niet direct antwoord vindt? Ik help u graag verder! Laat nog snel even uw gegevens achter. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Laat jij geld liggen door de snelheid van je website?

Heb jij een website maar weet jij eigenlijk totaal niet of deze goed scoort? Dit hebben veel ondernemers, ze laten een website maken en deze ziet er goed uit dus zijn ze blij. Maar werkt de site achterliggend ook goed?

Ga terug

Laat jij geld liggen door de snelheid van je website?

Heb jij een website maar weet jij eigenlijk totaal niet of deze goed scoort? Dit hebben veel ondernemers, ze laten een website maken en deze ziet er goed uit dus zijn ze blij. Maar werkt de site achterliggend ook goed?

 

Hoe werkt jouw website?

Een website heeft acherliggend enorm veel factoren die je SEO-score beïnlvoed. Wil je te weten komen wat SEO juist is, lees dan zeker onze vorige blogpost. Veel mensen onderschatten de invloed van SEO op je website en je bedrijf. Daarnaast weten ondernemers ook vaak niet hoe hun website nu eigenlijk presteert. Voor hen primeert de look en feel van de website en denken vaak niet aan de achterliggende functionaliteiten van de website.

Zo is het zelfs bewezen dat een website dat 20% sneller is, 10% meer conversies opleverd. Welke ondernemer droomt niet van 10% meer conversies en leads. Maar hoe krijg je je website nu sneller? Dat kan via verschillende manieren die je kan terugvinden in dit blogartikel.

 

Hoe ervaart de bezoeker jouw website?

Door SEO optimalisaties gaat de bezoeker de site ook veel fijner ervaren. Doordat de site veel sneller laad en werkt. Time is money en mensen wachten niet graag, ze haken dan ook snel af als de pagina langer moet laden.

Daarnaast moet de website ook geoptimaliseerd zijn voor Google. Door het juiste onderzoek te doen leren wij wat we zeker moeten integreren op de website en hoe Google jouw website het best kan vinden.

 

Onderzoek

Bij SEO is het belangrijk dat er op voorhand onderzoek wordt gedaan over de teksten, de achterliggende optimalisaties. SEO-optimalisaties zijn redelijk technisch en is ook kennis voor nodig. Je kan als beginner wel een aantal SEO-optimalisaties doorvoeren maar als je je website helemaal geoptimaliseerd wil hebben dan heb je echt wel kennis nodig.

Zelfs bij het schrijven van dit blogartikel is er onderzoek gedaan op welke manier Google dit blogartikel het beste en het snelste zal oppikken. Zo zie je maar dat onderzoek zeker nodig is. Het is geen goed idee om halsoverkop te beginnen met teksten schrijven en doelloos je tijd en geld te verliezen. De tijd die je in het onderzoek steekt haal je uit de resultaten.

 

Investering

De investering van SEO is een investering die je als bedrijf zeker terug verdiend. Je zorgt voor een fijnere gebruikservaring en zal meer conversies, leads en cash genereren. Het is een investering die op lange termijn vruchten afwerpt. Eens je de optimalisaties hebt gedaan aan de site zal dit ook heel lang renderen.

Als ondernemer ben je het liefste bezig met je eigen zaak en wil je je ook niet bezighouden met de website en achterliggende prestaties. Veel ondernemers weten ook niet hoe het gesteld is met hun website. Daarom kan je een analyse aanvragen van jouw website. Hierin gaan we bekijken hoe het met je website gesteld is en welke optimalisaties jouw website beter zou maken. Met deze analyse kan je dan volledig doen wat je zelf wil. Op deze manier heb je een beter zicht over hoe jouw website nu juist presteert.

Bel mij Offerte